johannesboers.reismee.nl

Laatste update voor de komende 4 weken

Zoals de titel al verraad zal dit waarschijnlijk mijn laatste verhaal op reismee zijn voor de komende weken. Ik ga namelijk zondagmiddag naar Playa Camaronal (ongeveer 20 km ten zuiden van hier, maar wel heel afgelegen) om daar mijn vrijwilligerswerk te beginnen. Ik zal daar geen internet hebben dus vandaar waarschijnlijk geen updates. Ik heb erg veel zin om te gaan werken met de tortugas (schildpadden :) ), maar ook nu al een beetje heimwee naar de Spaanse lessen.

Vandaag mijn laatste les gehad en een certificaat gekregen dat ik alle vier beginner levels heb voltooid. Deze week weer veel geleerd, alhoewel er ook veel herhaald werd, wat natuurlijk ook nooit verkeerd is ;) Woensdagmiddag voor het eerst paardgereden, was erg leuk en mooi. De tocht duurde ongeveer 3 uur en ging onder andere over het strand en door de bossen tot een uitzichtpunt waar je prachtig de zonsondergang kon zien. Was erg leuk om te proberen! Voor de rest deze week niet zoveel bijzonders, vooral uitgerust van de weekend trip. Vanavond ga ik uit eten en daarna uit hier in Samara. Morgen inkopen doen voor Camaronal, even surfen en daarna naar een Festival in Nicoya (is de grootste stad hier in de buurt, ongeveer 1 uurtje rijden) en dan zondag dus naar Camaronal. Voor de rest ik heb even een foto geplaatst van afgelopen weekend en ik kan meededelen dat ik 2 weken langer hier blijf in Costa Rica, omdat mijn Papa en Mama komen op 16 maart :)

Ik hoop dat ik tijdens mijn vrijwilligerswerk nog wat van me kan laten horen, maar ik kan niks beloven. Anders komt er iig een hele uitgebreide update rond 5 maart.

Adios! Johannes

Reacties

Reacties

Guus

Jij doet ook alleen maar leuke dingen hè?! en dan begin je met lezen van een hele hoop avonturen en dan lees je op het laatst dat dat allemaal in een weekend was! Veel plezier nog verder, en succes met het werken met de "tortugas"! =)

jacqueline

geweldig johannes om dit allemaal te beleven ,groetjes

Herman en Riet

Johannes

Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag. Sorry beetje laat we waren weg.Maar je hebt vast een gezellige verjaardag gehad .
Leuk ,dat je pa en ma ook nog komen.

Willie Biemond

Hoi Johannes,

Leuk om te lezen, wat maak je veel mee. Wel een beetje jaloers. Veel plezier straks met je ouders en nog een goeie tijd daar. Je neemt straks zeker een schildpad als huisdier als je terug bent.

Jorien

Hoi Johannes, ik lees net dat jij naar playa Camaronal bent geweest. Ik weet niet of je dit berichtje nog leest maar ik zou van jou wel meer informatie krijgen over het project.
Ik hoop een reactie van je te lezen! hoventje@live.nl, zou tof zijn!
Groet, Jorien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active