johannesboers.reismee.nl

Vanuit Ica

Hoi! Alles helemaal prima hier, ben aan het genieten van mijn laatste 3 dagen in dit prachtige land! Na mijn laatste reisverhaal, 's avonds meegedaan aan een parade, was erg leuk en daarna uit geweest. Zaterdag niet heel veel bijzonders gedaan, wat rondgelopen in de stad & 's avonds uit eten geweest met een grote groep van school. Zondag was het inti raymi (feest vam de zon) was interessant en leuk. Ook ingepakt om maandag naar Puno (Titicaca meer) te gaan. Daar heb ik dinsdag drijvende eilanden en een inca begraafplaats met een prachtig uitzicht bezocht :) Dinsdagavond/nacht met de bus naar Arequipa, waarvandaan ik woensdagochtend ben vertrokken naar de Colca Canyon. In de canyon hot springs bezocht en op bijna 5000 meter hoogte geweest. Ook een heleboel condors gezien, wat heel vet was! Donderdagmiddag terug in Arequipa, nog een kleine rondleiding in de stad gehad en daarna met de nachtbus naar Nasca. Daar de volgende ochtend over de Nasca lijnen gevlogen, de lijnen zijn hele grote tekeningen in de woestijn van bijvoorbeeld een aap of een boom, prachtig om te zien. In de loop van de middag naar Ica gegaan, waar ik daarna lekker uitgerust heb. Vanochtend een tour gehad in een soort museum van Pisco (Nationale drank, soort wijn), was interessant. Daarna naar de oasis van Huacachina geweest, waar ik gesandboard heb. Was geweldig leuk!! Daarna geluncht en terug naar het hotel en wat gechillt. Adios!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active