johannesboers.reismee.nl

Update vanuit San Juan del Sur

Hier weer een update van mijn reis, dit keer vanuit San Juan del Sur aan de Pacifische kust hier in Nicaragua. Heb het heel erg naar mijn zin nog steeds. Laat ik maar even in chronologische volgorde (vanaf mijn laatste verslag) beginnen ;) Woensdag vulkaan geboard op de Cerro Negro vlakbij Leon, was super grappig en leuk om te doen. Donderdag gereisd van Leon naar Isla de Ometepe, een beste reis, al met al van hostel tot hostel ongeveer 8 uur.  Vrijdag met 9 anderen (waarvan ik er 2 al een beetje  kende vanuit Samara en toevallig tegenkwam daar) 1 van de 2 vulkanen op het eiland beklommen. Was echt een avontuur en helaas de top niet gehaald (die ligt op ruim 1600meter),  het was te gevaarlijk omdat het heel hard waaide. Maar toch wel 1400 meter geklommen, wat ook niet verkeerd is toch? Was in ieder geval leuk om gedaan te hebben!  Zaterdag een dagje rustig aan gedaan, lekker gechillt de hele dag :) Zondag van Isla de Ometepe hier naar San Juan del Sur gereisd & Maandag (gister) hier een fiets gehuurd en naar een strand ten noorden van San Juan gefietst, daar gelunchd en gesurft voor 1,5 uur, maar ik had een te klein surfbord dus dat was geen groot succes.  In de avond kwam Matt, die ik al kende van Camaronal, hier in San Juan, dus dat is nice. Uit geweest hier, was chill :) Vanochtend om half 12 uit bed en toen om 12 uur met de shuttle van het hostel naar een mooi strand hier in de buurt (hetzelfde strand waar ik gister naar toe gefietst was). Dit keer met een veel beter board, dus heb lekker gesurft.   En dit was het dan voor deze keer weer. Adios!

Reacties

Reacties

Allard

Lijkt me een verdomd zwaar leventje, haha!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active