johannesboers.reismee.nl

Peru

Morgen zal ik vertrekken richting Peru voor iets meer dan een maand. Ik zal weer hier op deze weblog af een toe een update geven van mijn belevenissen daar. Ik vertrek morgen naar Brussel met de trein, waar ik dan 1 nacht in een hostel blijf, vervolgens vlieg ik zaterdagochtend naar Lima (de hoofdstad van Peru) en dan verblijf ik daar een nacht en vlieg vervolgens dan zondagochtend naar Cusco, waar ik 3 weken een Spaanse talencursus zal volgen om mijn Spaans te verbeteren. Daarna heb ik nog 10 dagen om rond te reizen en ik ben 3 Juli weer terug in Nederland. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in!

Reacties

Reacties

Adriaan

Veel plezier in Peru

Robert

Geniet ervan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active